Oplossing
We zorgden voor een oplossing waarmee zowel de koffiebestellers als de koffieshopeigenaars zoet waren. Het resultaat was een cross platform mobiele app waarin gebruikers de dichtstbijzijnde shop konden vinden, konden scrollen door de menukaart en meteen ook hun order konden plaatsen. Vervolgens ontvangen ze een pushnotificatie wanneer hun order ready for pick-up is.
De klanten van onze opdrachtgever – winkeleigenaars – kunnen hun locatie, menu en openingstijden zelf eenvoudig managen via de MVC.NET die we hosten op Azure. De backend van de app hosten we overigens ook op Microsoft Azure. Win-win!
Op deze applicatie is het mogelijk verschillende Multi-tenants te beheren, en verschillende klanten kunnen dezelfde infrastructuur tegelijk gebruiken. De app wordt ondersteund door Anroid en iOS. Ook zijn zowel de app als de webapp meertalig, zodat klanten met verschillende nationaliteiten worden geholpen.
Demonstratie
Voor de uitwerking, voorzagen we gedetailleerde interactieve mock-ups zodat de klant kon bevestigen dat de app kon doen wat zij voor ogen hadden. Het gebruik van Azure gaf veel tijdswinst, en zorgde dat we de app snel aan de man brachten.
Zo lieten we wederom zien wat onze elegante UX en onze expertise op vlak van mobile en Cloud kunnen betekenen.